sobota, 4 maja 2013

`Każdy dzień to wrażenia, emocje, nadzieje...

Hej! ;)
Dawno mnie tutaj nie było, ale tak jakoś wyszło... zobaczymy jak długo tym razem tu zostanę.. :P
Dzisiaj tak o niczym, bezsensownie.. ;)

Weekend majowy trwa, za niedługo się kończy, a u mnie pogoda beznadziejna. Ciągle pada. Chciałam wypocząć, poopalać się, pospacerować, ale nie da się ;(. Pogoda jest wstrętna! Podobno wakacje też takie mają być... ;c Słońce wracaj do nas! ;)

Od 2 maja zaczęłam ćwiczyć, mam zamiar regularnie ćwiczyć i efektami podzielić się z Wami. ;) Ćwiczę na kinecie Your Shape Fitness, ogólnie jestem bardzo z tych ćwiczeń zadowolona. Dziennie na ćwiczenia poświęcam ok. 30 min. Ćwiczę na brzuch, nogi, pośladki, ćwiczenia kardio, skakanie na skakance, bieg na 800m + jakiś dowolny z tego taniec. Ćwicząc czuję mięśnie, ale nie poddaję się, chcę osiągnąć swój cel ;)

Dlatego maj stał się dla mnie miesiącem ćwiczeń. Dodatkowo staram się na nowo odzwyczaić się obgryzać paznokcie, jest to mój cholerny nawyk, którego nie mogę się pozbyć. Gdy stresuję się, martwię, przejmuję się czy też po prostu nudzi mi się - zaczynam obgryzać. Mam zamiar do wakacji zapuścić ładne paznokcie i pozbyć się mojego wstrętnego nawyku.
Mam do Was pytanie, możecie mi polecić jakieś sprawdzone przez Was metody, preparaty na odzwyczajenie się obgryzania paznokci? Bardzo bym była Wam za to wdzięczna. ;)

Na koniec chciałabym powiedzieć, że jeśli na blogu dobije do 1 tys. wyświetleń i do 100 obserwatorów urządzę rozdanie... ;) Dlatego zapraszam! ;)

To tyle na dziś. ;) Buziaczki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję ♥
I każdego bloga odwiedzę i również zostawię po sobie ślad ;)